10 клас

Завдання з української мови

07.02.

Тема. Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=3r3XVow3qnU

Д/З. Опрацювати § 51, виконати вправу 365, *366, повторити § 14.

09.02.

Тема. Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=0eb0JHYFg0A

Д/З. Опрацювати § 51 (С.131-132), виконати вправу 364, повторити вживання апострофа.

10.02.

Тема. Основні способи творення дієслів, прислівників.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=mH2sayoeQzQ

Д/З. Опрацювати § 51 (С. 132), виконати вправу 367, *вправу 170, повторити § 15.

11.02.

Тема. Основні способи творення дієслів, прислівників.

Д/З. Повторити § 51, 16, дібрати 10 прислів’їв про лютий, розібрати слова за будовою.

31.01.

Тема. Морфемна і словотвірна структура слова. Основа похідна і непохідна. Твірна основа.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=Dw68-tEpQ4c

Д/З. Опрацювати § 49, виконати вправу 341, повторити § 11.

02.02.

Тема. Основні способи словотвору в сучасній українській мові: морфологічні й неморфологічні.

Відеоурок: 

https://www.youtube.com/watch?v=RoJc0m7pMQc

Д/З. Опрацювати § 50, виконати вправу 355, повторити § 12.

03.02.

Тема. Історичні зміни в морфемному складі слова. Етимологія як учення про походження слів.

Д/З. Опрацювати вправу 350 на С. 129, виконати вправу 360, повторити § 13.

04.02.

Тема. РМ №16.

Офіційно-діловий стиль, його особливості. Ділові папери. Звіт про виконану роботу.

Відео:

Д/З. Опрацювати тему 25 (С. 267-268), виконати вправу 746.

24.01.

Тема. Словники як відображення історії і культури українського народу. Загальні відомості про словники.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=jU-0NXeetng

Д/З. Опрацювати § 47, виконати вправу 325, повторити § 8.

26.01.

Тема. Основні типи словників, особливості їх побудови.

Енциклопедичні, лінгвістичні словники. Відмінність словникових статей у різних словниках.

Відеоурок:

Д/З. Повторити § 47, виконати вправу 326.

27.01.

Тема. З історії лексикографії. Словник Лаврентія Зизанія (1596р.). «Лексикон» Памво Беринди (1627р.).


Д/З. Виконати вправу 332, повторити § 9.

28.01.
Тема. Сучасні словники української мови. Українські електронні словники. Стилістичні засоби лексикографії.

Відео:

Д/З. Опрацювати § 48, виконати вправу 340, повторити § 10.

29.11.

Тема. Поняття про пароніми. Стилістичні функції паронімів. Прийом парономазії.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=KHTDig7qPLg

Д/З. Вивчити правила на С. 91, виконати вправу 238.

01.12.

Тема. Синоніми, їх види, уживання. Синонімічний ряд. Антоніми, їх види, уживання.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=mSsV4ZKeTKg

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=H-vLNxHDjjQ

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2721720

Д/З. Опрацювати § 34 (С.92-94), виконати вправу 241, вправу 248, тести.

02.12.

Тема. Власне українська лексика. Слова, успадковані з індоєвропейських та східнослов’янських мовних спільностей. Українізми в лексичному складі інших мов. Старослов’янізми, їх ознаки, роль у розвитку української мови. Запозичена лексика як джерело збагачення лексичного складу мови. Латинські і грецькі елементи у складі різних груп лексики.Причини і джерела лексичних запозичень.

Д/З. Опрацювати § 35, 36, виконати вправи  255, 261.

03.12.

Тема. Розвиток мовлення. Контрольне есе.

Д/З. Написати есе.

22.11.

Тема. Поняття про багатозначні й однозначні слова. Пряме й переносне значення слова. Основні типи переносних значень: метафора, метонімія, синекдоха. Відображення метафор, метонімій, синекдох у текстах.

Д/З. Опрацювати § 33 (С. 88), виконати вправу 227.

24.11.
Тема. Поняття про омонімію. Повні і неповні омоніми. Види неповних омонімів: омоформи, омофони, омографи, міжмовні омоніми.

Д/З. Вивчити правила на С. 89, виконати вправу 234.

26.11.

Тема. Розвиток мовлення.

Контрольний твір на морально-етичну тему.

https://eschool.dn.ua/mod/assign/view.php?id=201739&rownum=0&useridlistid=5f51decc7ce3f276997208&action&lang=en


Д/З. Повторити стилі мовлення.

26.11.

Тема. Розвиток мовлення.

Контрольний твір на морально-етичну тему.

https://eschool.dn.ua/mod/assign/view.php?id=201739&rownum=0&useridlistid=5f51decc7ce3f276997208&action&lang=en


Д/З. Повторити стилі мовлення.

15.11.

Тема. Правопис географічних назв. Написання слів іншомовного походження.

Д/З. Опрацювати § 31, виконати вправу 211, *213.

17.11.

Тема. Контрольна тестова робота № 2. Фонетика української літературної мови як учення про її звукову систему. Українська орфоепія. Українська графіка. Українська орфографія.

Тести «На урок»: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3705379

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8530759

Д/З. Повторити § 12-29.

18.11.

Тема. Аналіз контрольної роботи.

Д/З. Повторити § 12-29, виконати вправу 214.

19.11.

Тема. Слово як основна одиниця мови. Слово і поняття. Системні відношення в лексиці української мови. Семасіологія як учення про значення слів і виразів.

Д/З. Опрацювати § 32, виконати вправу 225.

08.11.

Тема.Уживання великої літери. Лапки у власних назвах.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=aAW7bF2uvWA

Д/З. Опрацювати § 27, виконати вправу 192.

10.11.

Тема. Написання складних слів разом, окремо, через дефіс. Правопис складноскорочених слів.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3793235

Д/З. Опрацювати § 28, виконати вправу 195, тести.

11.11.

Тема. Написання чоловічих і жіночих імен по батькові, прізвищ.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=UyxcTpaEn58

Д/З. Опрацювати § 29, виконати вправу 204.

12.11.

Тема. Складоподіл і правила переносу слів з рядка в рядок. Графічне скорочення слів.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=vDqiLfEHszg

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2912399

Д/З. Опрацювати § 30, виконати вправу 210.

 01.11.

Тема. Інтонаційні особливості українського мовлення. Наголос в українській мові, його вид, роль у розрізненні слів та їх форм. Паралельне наголошування. Семантико-граматична диференціація лексики за допомогою наголосу.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1547134

Д/З. Опрацювати § 23 (С.68-69), виконати вправу 168.

03.11.

Тема. РМ № 10.

Конспект прочитаної публіцистичної статті.

Д/З. Опрацювати тему 12 С. 243-245), виконати вправу 692.

04.11.

Тема. Українська графіка. З історії становлення і розвитку української графіки й орфографії.

Д/З. Опрацювати § 24-25,  виконати вправу 174, *182.

05.11.
Тема. Складні випадки вживання знака м’якшення та апострофа.
       Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9601049

Д/З. Опрацювати § 26, виконати вправу 183.

25.10.

Тема. Соціолінгвістичні фактори, що впливають на вимову людини. Основні джерела нормативного мовлення. Мова масмедіа. Сценічна мова.

Д/З. Опрацювати § 22, виконати вправу 157.

27.10.

Тема. Особливості вимови імен та по батькові.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=P_6Hz3B_PMI

Д/З. Провідміняти імена по батькові своїх батьків і себе.

28.10.

Тема. РМ № 9. Аналіз контрольного переказу.

Д/ЗОпрацювати § 23, виконати вправу 162, *164.

Завдання з української літератури

08.02.

Тема. Ольга Кобилянська.  Життя і творчість.  Формування світогляду письменниці. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї.  Краса вільної душі, аристократизм духу  як провідні  мотиви новел. Автобіографізм «Impromtu  phantasieФантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні  новели-роздуму.

Аудіокнига:

https://www.youtube.com/watch?v=V12IFdMFFTI

Д/З. Опрацювати С. 172-181, виписати цитати до образу головної героїні.

10.02.

Тема. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної  і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique»   («Меланхолійний вальс»).

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7PE0hC8cBfM

Д/З. Опрацювати С. 181-183, скласти паспорт твору, повторити ознаки новели.

01.02.

Тема. «Тіні забутих предків».Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення  романтичної ідеї незнищенності кохання.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=HRXMNYKmAxo

Д/З. Скласти акровірші до образів Марічки та Івана, повторити повість.

03.02.

Тема. РМ №3. Пошукова робота «Гуцули. Побут, звичаї, обряди», «Українська  народна демонологія» (усно).

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5009085

Д/З. Скласти гронування до образу Палагни, сенкан до образу Юри.

25.01.

Тема. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ToSd5IdU-SQ

Д/З. Прочитати С. 148-156, скласти сенкан до твору.

27.01.

Тема. «Тіні забутих предків». Світ людини у зв’язку зі світом природи.  Фольклорне тло твору.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=UCUO2UE16ss

Д/З. Скласти паспорт твору.

30.11.

Тема. Виразне читання поезій І.Франка.

Д/З. Зробити ідейно-художній аналіз поезії (на вибір).

02.12.

Тема. Філософська поезія. Змістовний зв'язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. ТЛ: філософська поезія.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=v4y2ySoyZ34

https://www.youtube.com/watch?v=OVHtyskZruI

Д/З. Опрацювати С. 111-113, скласти сенкан до циклу «Легенди».

23.11.

Тема. Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму в поезії «Гімн»(«Замість пролога»). ТЛ: гімн.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=DgGteRr1Te4

Д/З. Опрацювати С. 101-102, дати ідейно-художній аналіз поезії.

25.11.

Тема. Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. Широка емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого  являєшся мені…»Місце любовної теми у творчості І.Франка.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=pzW87QLCGqA

Д/З. Опрацювати С. 105-110, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.

16.11.

Тема. І.Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=o1NhHfIkWvI

Д/З. Опрацювати С. 92-100, скласти акровірш « Іван Франко".

18.11.

Тема. Лірична збірка «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі в сонеті «Сікстинська мадонна».

ТЛ: сонет.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA

Д/З. Опрацювати С.100-104, скласти сенкан до збірки.

09.11.

Тема. «Мартин Боруля». Підміна особистісних етичних цінностей становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=6vQXpJ3b5Mo

Д/З. Скласти акровірш до образу Мартина Борулі.

11.11.

Тема. Контрольна тестова робота № 1.

Вступ. Реалістична українська проза. «Театр корифеїв».

Д/З. Повторити розвиток драматургії.

02.11.

Тема. І.Карпенко-Карий (І.Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд і багатогранність діяльності. Драматургічне новаторство письменника. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. ТЛ: комедія.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=GoNvj1qfalk

Д/З. Опрацювати С. 63-74, скласти паспорт твору.

04.11.

Тема. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісно етичних цінностей становою належністю.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2904412

Д/З. Опрацювати С. 72-74, виконати тести «На урок».

26.10.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною І.Нечуя-Левицького, П.Мирного.

Д/З. Повторити визначення повісті, роману.

28.10.

Тема. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми  й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, П.Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи та український театр. Популярність «театру корифеїв.»  Перша народна артистка України Марія Заньковецька.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=9FL6yK0jKTA

Д/З. Опрацювати С. 61-70, скласти акровірш «драматургія».

Завдання із зарубіжної літератури

11.02.

Тема. «Пані Боварі». Зображення суспільства.  Образи обивателів. Боварізм як  суспільно-психологічне явище.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8011352

Д/З. Скласти паспорт твору, гронування до образу Шарля.

04.02.

Тема. «Пані Боварі».  

 РМ №3. Еволюція Емми Боварі. Психологічні деталі.

Д/З. Скласти анкету до образу пані Боварі.

28.01.

Тема. Густав Флобер. Значення Г.Флобера для розвитку реалізму. Конфлікт романтичних ілюзій  та дійсності в романі «Пані Боварі».

Презентація:

https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/gyustav-flober-17021/

Д/З. Опрацювати С. 98-107, скласти сенкан до твору.

03.12.

Тема. Росія. Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф.М.Тютчева й А.А.Фета. Художня довершеність творів.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=RY3iLdjxvJg&t=92s  Д/З.

Д/З.Опрацювати С.55-60, скласти сенкан до однієї з поезій.

25.11.

Тема. Розвиток мовлення. Написання листа герою.

Д/З. Повторити романтизм.

19.11.

Тема. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості письменника. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.

Д/З. Скласти паспорт твору.

12.11.

Тема. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й композиції повісті.

Д/З. Скласти гронування до образів Цахеса, Бальтазара, *акровірш «Кандида».

26.10.

Тема. Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція на інтерпретації в наступні епохи.

Д/З. Опрацювати С. 32-45, скласти паспорт твору, * скласти сенкан до образу Гертруди.

29.10.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною В.Шекспіра.

Д/З. Повторити визначення з теорії літератури.

05.11.

Тема. Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Ернест Теодор Амадей Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й композиції повісті.

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=f3d-1j6lVz0&t=200s

Д/З. Опрацювати С. 46-54, скласти сенкан до повісті, план до статті (С.46-47).


07.05.

Тема. Бразилія. Паоло Коельйо. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Система образів: пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік.

Відеопрезентація:

https://www.youtube.com/watch?v=1LpzySXFttk

Д/З. Прочитати С.197-202, скласти сенкан до твору.

30.04.

Тема. «Синій птах». Образи Тільтіля та Мітіль. Роль фантастики

Д/З. Скласти акровірші "Тільтіль", "Мітіль".


23.04.

Тема. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3169322

Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести «На урок».

16.04.

Тема. «Синій птах» - світла лірична феєрія про вищі цінності людського буття. Символічний сенс сюжету.

Д/З. Прочитати С.181 – 191, скласти гронування до образів Тільтіль і Мітіль, * сенкан до твору.

09.04.

Тема: Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ ст. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».  «Синій птах».

Д/З. Прочитати С.181-191, ознайомитись із змістом твору, скласти акровірш «Драматургія», сенкан до твору.

26.03.

Тема: Артюр Рембо. Художнє новаторство. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного  героя у вірші «Моя циганерія».

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=L6pBI1UIdLk

Д/З. Прочитати С. 177-180, скласти сенкан до поезії.

Немає коментарів:

Дописати коментар