8 клас

 Завдання з української мови

09.02.

Тема. Поширені  й непоширені однорідні члени речення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=DNaRmZn17-E

Д/З. Вивчити правила на С. 102, виконати вправу 216, повторити § 11.

10.02.

Тема. Смислові відношення між однорідними членами речення.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=aWtSVCVkaRU

Д/З. Розглянути таблицю на С. 103, виконати вправу 220, повторити § 12. 

02.02.

Тема. Узагальнення й систематизація з теми «Односкладні й неповні речення».

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9312596

Д/З. Опрацювати § 22, виконати вправу 206, зробити письмово синтаксичний розбір 1 речення,  повторити § 9.

03.02.

Тема. Однорідні члени речення ( зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE

Д/З. Опрацювати § 23, виконати вправу 214, повторити § 10.

26.01.

Тема. Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=qxn_UEP4oCQ

Д/З. Опрацювати § 20, виконати вправу 186, повторити  § 7.

27.01.

Тема. Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=4JCmAbvY5LU

Д/З. Опрацювати § 21, виконати вправу 194, повторити  § 8.

01.12.

Тема. Означення, додаток й обставина як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладок, що беруться в лапки.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=m6m-vDBI2VQ

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=rssEYXOmRwE

Д/З. Опрацювати § 10,11,12,13, виконати вправу 111, вправу 106.

24.11.

Тема. РМ №6. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі.

https://vseosvita.ua/library/kontrolnij-dokladnij-pismovij-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pamatok-istorii-382337.html 

Д/З. Повторити стилі мовлення.

24.11.

Тема. РМ №6. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі.

https://vseosvita.ua/library/kontrolnij-dokladnij-pismovij-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pamatok-istorii-382337.html 

Д/З. Повторити стилі мовлення.

17.11.

Тема. Речення поширені й непоширені. 

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=Cc_Sit_rFO4

Д/З. Виконати вправу 84.

18.11.

Тема. Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=q9FxWXrGz7M

Д/З. Опрацювати  § 9, виконати вправу 87.

10.11.

Тема. Простий і складений   присудок. (іменний і дієслівний). Способи вираження присудків.

Відеурок:

 https://www.youtube.com/watch?v=H4eEtgxXRvE&t=25s 

Д/З. Опрацювати §6,  виконати вправу 65.

11.11.

Тема. Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=mwyXgPSEeAY

Д/З. Опрацювати  § 8, виконати вправу 76, *77.

03.11.

Тема. Контрольна тестова робота № 1.

Повторення та узагальнення вивченого. Словосполучення й речення. Головні члени речення.

Д/З. Повторити § 4, 5.

04.11.
Тема. Аналіз контрольної роботи.

Д/З. Повторити § 3, виконати вправу 58.

27.10.

Тема. Головні й другорядні члени речення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=_A0OZ7U2JCw

Д/З. Опрацювати § 5 (С. 31), виконати вправи *59, 62.

28.10.

Тема. Способи вираження підмета.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=H4eEtgxXRvE

Д/З. Опрацювати § 5 ( С.31-32), виконати вправу  56.

06.05.

Тема. Відокремлені обставини, способи вираження їх.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=zb55SsprVmg

Д/З. Опрацювати § 35 (С.159-160), виконати вправи 366, 368.

26.04.

Тема. РМ №13.

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР на морально-етичну тему.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo

Д/З. Повторити типи  мовлення.

29.04.

Тема. РМ №14.

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР на морально-етичну тему.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo

Д/З. Повторити стилі мовлення.

19.04.

Тема. Відокремлені прикладки.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo

Д/З. Вивчити § 33, виконати вправу 336, повторити § 16.

22.04.

Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=3v3ddaIBtlg

Д/З. Вивчити правила на С. 156-157, виконати вправу 347, *349, повторити § 17.

12.04.

Тема. Поняття про відокремлення. Відокремлені й невідокремлені означення, способи вираження їх.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA

Д/З. Опрацювати § 31, 32 (С. 144, 145, 147), повторити § 14, виконати вправу 312.

15.04.

Тема. Розділові знаки при відокремлених означеннях.

Д/З. Вивчити правила на С.147, повторити § 15, виконати вправи 317, 320.

05.04.

Тема: Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4

Д/ЗОпрацювати § 28, 29,  виконати вправу 295, повторити § 16, переглянути відеоурок.

08.04.

Тема: Розділові знаки при вставних словах.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=Uywqf885bSw

Д/З. Повторити § 28, 29,  виконати вправу 302, переглянути відеоурок.

26.03.

Розділові знаки при звертанні.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=qJk99mEDWgk

Д/З. Вивчити правила на С.129 -130, виконати вправу 283.

Завдання з української літератури

07.02.

Тема. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Проблема волі людини та можливостей її здобуття.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=Opc_kyPPCR8

Д/З. Опрацювати С. 116-127, скласти сенкан до твору.

09.02.

Тема. «Дорогою ціною». Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії  з  кріпосницької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною.

Д/З. Прочитати С. 127-133, скласти намалювати кольорові гами до образів Остап й Соломії.

31.01.

Тема. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч».  Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=DxX3hewXCNI

Д/З. Прочитати С. 105-114, скласти паспорт до трагікомедії, *написати побажання Герасиму Калитці.

02.02.

Тема. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч».  Проблема влади грошей – наскрізна  й «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалювання .

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5627560

Д/З. Скласти гронування до образу Невідомого, сенкан до образу Параски.

24.01.

Тема. Національна драма. Іван Карпенко-Карий.   Короткі відомості про життя І творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч».

ТЛ: драматичний твір, комедія, трагікомедія.

Відеоурок:

Д/З. Прочитати С. 88-98, виписати визначення комедії, трагедії, трагікомедії, скласти сенкан до твору.

26.01.
Тема. Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч»- класичний взірець українського « театру корифеїв».

Д/З. Прочитати С. 98-105, намалювати кольорову гаму до образу Савки.

29.11.

Тема. Література рідного краю.

Олексій Столбін.  «Уроки Федька Кислиці».
Д/З. Юрій Царик. «Метелик на орбіті».

01.12.
Тема. Володимир Сосюра. Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як  важливий складник життя людини. «Васильки» - зразок інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії   «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»).ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика.
Д/З. Прочитати С. 63-70, скласти сенкан до поезії.

22.11.

Тема. Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, духовної свободи  людини.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=R0baZrP7U4Q

Д/З. Прочитати С.50-62, скласти гронування до образів поета, Бертольда.

25.11.

Тема. «Давня казка». Ідея вільної творчості, духовної свободи  людини.

Аудіокнига:

https://www.youtube.com/watch?v=AA-RLZ1l2Rw

Д/З. Скласти паспорт твору.

17.11.

Леся Українка.  Життя поетеси, її мужність і сила духу Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія й дійсність як провідні мотиви мотиви її поезії. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…».

Документальний фільм:

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

Пісня:

https://www.youtube.com/watch?v=665XRW0t9vU

Д/З. Прочитати С.45- 49, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.рочитати С.45- 49, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.

08.11.

Тема. Тарас Шевченко. «Мені однаково, чи буду…». Роздуми автора про власну долю, долю України.

Відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=K20XZOQYf_c  

Д/З. Прочитати С. 41, скласти сенкан до поезії.

10.11.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною  Тараса Шевченка.

Д/З. Повторити творчістьТ.Шевченка.

01.11.

Тема. Тарас Шевченко. Життєпис поета ( участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання).

Відеоурок: 

https://www.youtube.com/watch?v=7gWWq2EGY4Y 

Д/ЗПрочитати  С. 37-39,  скласти акровірш «Тарас Шевченко».

03.11.

Тема.«Думи мої, думи мої…»(1847), «Ой три шляхи широкії…». Усвідомлення власної місії поета. Роздуми автора про плинність, скороминучість життя людини на землі, про її долю.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=K20XZOQYf_c 

Д/З.Прочитати С. 39-44, скласти акровірш «Україна», * сенкан до поезії, вивчити вірш напам’ять.

25.10.

Тема. Позакласне читання. Дума «Буря на Чорному морі».

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=axo11ZtOfWk

Д/З. О.Назарук. "Роксоляна", підготуватись до контрольної роботи.

27.10.

Тема. Контрольна тестова робота № 1.

Вступ. Усна народна творчість.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1882587

Д/З. Повторити визначення думи, історичної пісні.

05.05.

Тема. Література рідного краю.

Юрій Царик. «Метелик на орбіті».

Д/З..О.Вишня. «Зенітка».

26.04.

Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Дракон Грицько – поет і християнин.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=fbup6KP1c_0

Д/З. Скласти гронування до образу князя, сенкан до повісті-казки, переглянути відеоурок.

28.04.

Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1630451

Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести «На урок».

19.04.

Тема. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1998833

Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести.

21.04.

Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw

Д/З. Прочитати С. 187 - 195, намалювати кольорову гаму до образу дракона.

12.04.

Тема. КОНТРОЛЬНА ТЕСТОВА РОБОТА №3.

Світ української поезії. Національна драма. З української прози.

Тести:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3294016

Д/З. Повторити творчість М.Коцюбинського.

14.04.

Тема. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY&t=192s

Д/З. Прочитати С. 177 – 186, скласти портфоліо письменника, намалювати кольорову гаму до образу Шептала.

05.04.

Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та                    їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys

Д/З. Прочитати С. 148 – 162, намалювати кольорову гаму до образу Славка, гронування до образу Андрія Степановича.

07.04.

Тема: Виразне читання уривків твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору.

Д/З. Прочитати С. 162 – 176, виконати тестові завдання на С. 175-176, скласти паспорт до твору. 

24.03.

Тема: Ніна Бічуя.  «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання. Сюжет твору.

Д/З. Прочитати С. 142 - 148, скласти сенкан до твору.


Завдання із зарубіжної літератури

08.02.

Тема. Гуманістична цінність трагедії В.Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.

Д/З. Скласти літературну вікторину до трагедії (12 питань).

10.02.

Тема. Контрольний твір  за літературною спадщиною В.Шекспіра.

Д/З. Повторити визначення сонету, трагедії.

01.02.

Тема. Оспівування чистого і пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість ( зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).

Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Джульєтти, скласти сенкан до образу Паріса.

03.02.

Тема. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.

Художній фільм:

https://www.youtube.com/watch?v=7h78ZXOByGE

Д/З. Скласти паспорт до твору.

25.01.

Тема. Трагедія «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра. Історія створення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7-c3jA1vXiM

Д/З. Опрацювати С. 174-183, скласти сенкан до трагедії.

27.01.

Тема. «Ромео і Джульєтта».  Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7626636

Д/З. Прочитати С. 183-191, намалювати кольорову гаму до образу Ромео, виконати тести.

30.11.

Тема.Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур.  Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо. «Печаль на яшмовому ганку, «Призахідне сонце навіює думки про гори». ДУ Фу. «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yoAptTHfLcM

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=PCN89oMVshs

Д/З. Опрацювати С. 112-123, 124-129, скласти сенкан до поезії, виконати творче завдання на     С. 127.

02.12.

Тема. Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=BkWqlsjGujs

Д/З. Опрацювати С. 129-134, скласти 2 рубаї.

23.11.

Тема. Квінт Горацій Флакк. «До Мельпомени».

Тема мистецтва і призначення митця у творі.
Публій Овідій Назон. «Сумні елегії». Любов до вітчизни як провідна ідея твору.


Д/З. Опрацювати С. 103-111, скласти сенкан до оди.

25.11. 
Тема. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ.

Софокл. «Антігона».

Д/З. Шота Руставелі. «Витязь у тигровій шкурі».

16.11.

Тема. КОНТРОЛЬНА ТЕСТОВА РОБОТА №1.

Священні книги людства як пам’ятки  культури і джерело літератури. Античність.

Тести "На урок":

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1939154

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5277145

Д/З. Повторити добу античності.

18.11.

Тема. «Золота доба давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон. «Енеїда». Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.

Д/З. Опрацювати С. 86-102, скласти сенкан до поеми, *акровірш «Еней».

09.11.

Тема. Давньогрецький театр, його характерні особливості. Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і комедія.  Есхіл. «Прометей закутий».

Д/З. Прочитати С. 75-85, намалювати кольорову гаму до образу Прометея. 

11.11.

Тема. Утілення міфу про Прометея. Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству. Ідея служіння, самопожертви, свободи.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5882773


Д/З. Скласти акровірш «Прометей»,    * план до трагедії.

02.11.

Тема. Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей .«Добре вмирати тому…». Античний ідеал героя.

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=4d7yMtwSePM&t=99s

Д/З. Опрацювати С. 69-72, скласти сенкан до поезії.

04.11.

Тема. Сапфо. «До Афродіти». Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання.

Відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=lZxP-J68vrQ 

Д/З. Прочитати С. 73-75, скласти акровірш «Афродіта», *сенкан до поезії.

26.10.

Тема. Гомер. «Іліада». «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші  140-410), «Пріам у Ахілла». Міфологічна основа гомерівського епосу.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks

Д/З. Опрацювати С. 48 – 61, скласти акровірш «Гектор».

28.10.

Тема. Образи Ахілла  і Гектора. Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис.

Д/З. Опрацювати С.62 – 69, намалювати кольорову гаму до образу Ахілла.

06.05.

Тема. Художні образи твору «Маленький принц».

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=yi5GoFxsJAM

Д/З. Скласти сенкан до образу принца, написати побажання квітці-красуні.

27.04.

Тема. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

Мультфільм:

https://www.youtube.com/watch?v=M5gZZLJGbMg

Д/З. Прочитати С. 216-224, 255-259, скласти сенкан до твору.

29.04.

Тема. Філософський зміст твору.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4329591

Д/З. Прочитати С. 225-232, 260-264, намалювати кольорову гаму до образу принца, виконати тести

20.04.

Тема. Основні образи комедії ( пан Журден, пані Жур ден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеон та інші).

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8

Презентація:

https://infourok.ru/prezentacya_dlya_9_klasu_vismyuvannya_bezpdstavnih_pretenzy_burzhua_zhurdena_na_aristokratizm-428719.htm

Д/З. Скласти акровірш «Журден», *написати побажання герою.

22.04

Тема. Засоби комічного ( гумор, іронія, сатира, сарказм).

Виразне читання уривків твору.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9950860

Д/З. Скласти анкету героя «Дорімена», виконати тести «На урок».

13.04.

Тема. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

Д/З. Дочитати текст твору, намалювати кольорові гами до образів Доранта, Дорімени.

15.04.

Тема. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

Д/З. Скласти паспорт твору, скласти акровірші до образів Люсіль, Клеонта.

06.04.

Тема: Історичні умови , філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

Презентація:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-klasicizm-yak-hudozhniy-napryam-10281.html

Д/З. Прочитати С. 222-227, скласти акровірш «Класицизм».

08.04.

Тема: Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії.

Д/З. Прочитати С. 228-239, скласти хронологічну таблицю до біографії письменника, сенкан до твору.

Тема: Позакласне читання. Джонн Донн. «Священні книги».

Д/З. Прочитати С. 220 -221, скласти сенкан до твору.


Немає коментарів:

Дописати коментар