Завдання з української мови
09.02.
Тема. Поширені й непоширені однорідні члени речення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=DNaRmZn17-E
Д/З. Вивчити правила на С. 102, виконати вправу 216, повторити § 11.
10.02.
Тема. Смислові відношення між однорідними членами речення.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=aWtSVCVkaRU
Д/З. Розглянути таблицю на С. 103, виконати вправу 220, повторити § 12.
02.02.
Тема. Узагальнення й систематизація з теми «Односкладні й неповні речення».
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9312596
Д/З. Опрацювати § 22, виконати вправу 206, зробити письмово синтаксичний розбір 1 речення, повторити § 9.
03.02.
Тема. Однорідні члени речення ( зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE
Д/З. Опрацювати § 23, виконати вправу 214, повторити § 10.
26.01.
Тема. Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=qxn_UEP4oCQ
Д/З. Опрацювати § 20, виконати вправу 186, повторити § 7.
27.01.
Тема. Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=4JCmAbvY5LU
Д/З. Опрацювати § 21, виконати вправу 194, повторити § 8.
01.12.
Тема. Означення, додаток й обставина як другорядні члени речення (повторення). Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладок, що беруться в лапки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=m6m-vDBI2VQ
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=rssEYXOmRwE
Д/З. Опрацювати § 10,11,12,13, виконати вправу 111, вправу 106.
24.11.
Тема. РМ №6. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі.
https://vseosvita.ua/library/kontrolnij-dokladnij-pismovij-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pamatok-istorii-382337.html
Д/З. Повторити стилі мовлення.
24.11.
Тема. РМ №6. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі.
https://vseosvita.ua/library/kontrolnij-dokladnij-pismovij-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pamatok-istorii-382337.html
Д/З. Повторити стилі мовлення.
17.11.
Тема. Речення поширені й непоширені.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Cc_Sit_rFO4
Д/З. Виконати вправу 84.
18.11.
Тема. Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=q9FxWXrGz7M
Д/З. Опрацювати § 9, виконати вправу 87.
10.11.
Тема. Простий і складений присудок. (іменний і дієслівний). Способи вираження присудків.
Відеурок:
https://www.youtube.com/watch?v=H4eEtgxXRvE&t=25s
Д/З. Опрацювати §6, виконати вправу 65.
11.11.
Тема. Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=mwyXgPSEeAY
Д/З. Опрацювати § 8, виконати вправу 76, *77.
03.11.
Тема. Контрольна тестова робота № 1.
Повторення та узагальнення вивченого. Словосполучення й речення. Головні члени речення.Тести
«На урок»:
27.10.
Тема. Головні й другорядні члени речення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_A0OZ7U2JCw
Д/З. Опрацювати § 5 (С. 31), виконати вправи *59, 62.
28.10.
Тема. Способи вираження підмета.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=H4eEtgxXRvE
Д/З. Опрацювати § 5 ( С.31-32), виконати вправу 56.
06.05.
Тема. Відокремлені обставини, способи вираження їх.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=zb55SsprVmg
Д/З. Опрацювати § 35 (С.159-160), виконати вправи 366, 368.
26.04.
Тема. РМ №13.
КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР на морально-етичну тему.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo
Д/З. Повторити типи мовлення.
29.04.
Тема. РМ №14.
КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР на морально-етичну тему.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo
Д/З. Повторити стилі мовлення.
19.04.
Тема. Відокремлені прикладки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo
Д/З. Вивчити § 33, виконати вправу 336, повторити § 16.
22.04.
Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=3v3ddaIBtlg
Д/З. Вивчити правила на С. 156-157, виконати вправу 347, *349, повторити § 17.
12.04.
Тема. Поняття про відокремлення. Відокремлені й невідокремлені означення, способи вираження їх.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA
Д/З. Опрацювати § 31, 32 (С. 144, 145, 147), повторити § 14, виконати вправу 312.
15.04.
Тема. Розділові знаки при відокремлених означеннях.
Д/З. Вивчити правила на С.147, повторити § 15, виконати вправи 317, 320.
05.04.
Тема: Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4
Д/З. Опрацювати § 28, 29, виконати вправу 295, повторити § 16, переглянути відеоурок.
08.04.
Тема: Розділові знаки при вставних словах.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Uywqf885bSw
Д/З. Повторити § 28, 29, виконати вправу 302, переглянути відеоурок.
26.03.
Розділові знаки при звертанні.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=qJk99mEDWgk
Д/З. Вивчити правила на С.129 -130, виконати вправу 283.
Завдання з української літератури
07.02.
Тема. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Проблема волі людини та можливостей її здобуття.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Opc_kyPPCR8
Д/З. Опрацювати С. 116-127, скласти сенкан до твору.
09.02.
Тема. «Дорогою ціною». Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпосницької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною.
Д/З. Прочитати С. 127-133, скласти намалювати кольорові гами до образів Остап й Соломії.
31.01.
Тема. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DxX3hewXCNI
Д/З. Прочитати С. 105-114, скласти паспорт до трагікомедії, *написати побажання Герасиму Калитці.
02.02.
Тема. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема влади грошей – наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалювання .
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5627560
Д/З. Скласти гронування до образу Невідомого, сенкан до образу Параски.
24.01.
Тема. Національна драма. Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя І творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч».
ТЛ: драматичний твір, комедія, трагікомедія.29.11.
Тема. Література рідного краю.
Олексій Столбін. «Уроки Федька Кислиці».22.11.
Тема. Леся Українка. «Давня казка». Ідея вільної творчості, духовної свободи людини.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=R0baZrP7U4Q
Д/З. Прочитати С.50-62, скласти гронування до образів поета, Бертольда.
25.11.
Тема. «Давня казка». Ідея вільної творчості, духовної свободи людини.
Аудіокнига:
https://www.youtube.com/watch?v=AA-RLZ1l2Rw
Д/З. Скласти паспорт твору.
17.11.
Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія й дійсність як провідні мотиви мотиви її поезії. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…».
Документальний
фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY
Пісня:
https://www.youtube.com/watch?v=665XRW0t9vU
Д/З. Прочитати С.45- 49, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.рочитати С.45- 49, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.
08.11.
Тема. Тарас Шевченко. «Мені однаково, чи буду…». Роздуми автора про власну долю, долю України.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=K20XZOQYf_c
Д/З. Прочитати С. 41, скласти сенкан до поезії.
10.11.
Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Тараса Шевченка.
Д/З. Повторити творчістьТ.Шевченка.
01.11.
Тема. Тарас Шевченко. Життєпис поета ( участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=7gWWq2EGY4Y
Д/З. Прочитати С. 37-39, скласти акровірш «Тарас Шевченко».
03.11.
Тема.«Думи мої, думи мої…»(1847), «Ой три шляхи широкії…». Усвідомлення власної місії поета. Роздуми автора про плинність, скороминучість життя людини на землі, про її долю.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=K20XZOQYf_c
Д/З.Прочитати С. 39-44, скласти акровірш «Україна», * сенкан до поезії, вивчити вірш напам’ять.
25.10.
Тема. Позакласне читання. Дума «Буря на Чорному морі».
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=axo11ZtOfWk
Д/З. О.Назарук. "Роксоляна", підготуватись до контрольної роботи.
27.10.
Тема. Контрольна тестова робота № 1.
Вступ. Усна народна творчість.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1882587
Д/З. Повторити визначення думи, історичної пісні.
05.05.
Тема. Література рідного краю.
Юрій Царик. «Метелик на орбіті».
Д/З..О.Вишня. «Зенітка».
26.04.
Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Дракон Грицько – поет і християнин.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=fbup6KP1c_0
Д/З. Скласти гронування до образу князя, сенкан до повісті-казки, переглянути відеоурок.
28.04.
Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1630451
Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести «На урок».
19.04.
Тема. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності і мрії.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XrlTXktW_fw
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1998833
Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести.
21.04.
Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw
Д/З. Прочитати С. 187 - 195, намалювати кольорову гаму до образу дракона.
12.04.
Тема. КОНТРОЛЬНА ТЕСТОВА РОБОТА №3.
Світ української поезії. Національна драма. З української прози.
Тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3294016
Д/З. Повторити творчість М.Коцюбинського.
14.04.
Тема. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY&t=192s
Д/З. Прочитати С. 177 – 186, скласти портфоліо письменника, намалювати кольорову гаму до образу Шептала.
05.04.
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Проблема особистості в сучасному світі.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys
Д/З. Прочитати С. 148 – 162, намалювати кольорову гаму до образу Славка, гронування до образу Андрія Степановича.
07.04.
Тема: Виразне читання уривків твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору.
Д/З. Прочитати С. 162 – 176, виконати тестові завдання на С. 175-176, скласти паспорт до твору.
24.03.
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання. Сюжет твору.
Д/З. Прочитати С. 142 - 148, скласти сенкан до твору.
Завдання із зарубіжної літератури
08.02.
Тема. Гуманістична цінність трагедії В.Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.
Д/З. Скласти літературну вікторину до трагедії (12 питань).
10.02.
Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною В.Шекспіра.
Д/З. Повторити визначення сонету, трагедії.
01.02.
Тема. Оспівування чистого і пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість ( зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).
Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Джульєтти, скласти сенкан до образу Паріса.
03.02.
Тема. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу.
Художній фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=7h78ZXOByGE
Д/З. Скласти паспорт до твору.
25.01.
Тема. Трагедія «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра. Історія створення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=7-c3jA1vXiM
Д/З. Опрацювати С. 174-183, скласти сенкан до трагедії.
27.01.
Тема. «Ромео і Джульєтта». Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7626636
Д/З. Прочитати С. 183-191, намалювати кольорову гаму до образу Ромео, виконати тести.
30.11.
Тема.Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо. «Печаль на яшмовому ганку, «Призахідне сонце навіює думки про гори». ДУ Фу. «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yoAptTHfLcM
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=PCN89oMVshs
Д/З. Опрацювати С. 112-123, 124-129, скласти сенкан до поезії, виконати творче завдання на С. 127.
02.12.
Тема. Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=BkWqlsjGujs
Д/З. Опрацювати С. 129-134, скласти 2 рубаї.
23.11.
Тема. Квінт Горацій Флакк. «До Мельпомени».
Тема мистецтва і призначення митця у творі.Відеоурок:
Софокл.
«Антігона».
Д/З. Шота Руставелі. «Витязь у тигровій шкурі».
16.11.
Тема. КОНТРОЛЬНА
ТЕСТОВА РОБОТА №1.
Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури. Античність.
Тести "На урок":
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1939154
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5277145
Д/З. Повторити добу античності.
18.11.
Тема. «Золота доба давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон. «Енеїда». Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.
Д/З. Опрацювати С. 86-102, скласти сенкан до поеми, *акровірш «Еней».
09.11.
Тема. Давньогрецький театр, його характерні особливості. Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і комедія. Есхіл. «Прометей закутий».
Д/З. Прочитати С. 75-85, намалювати кольорову гаму до образу Прометея.
11.11.
Тема. Утілення міфу про Прометея. Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству. Ідея служіння, самопожертви, свободи.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5882773
Д/З. Скласти акровірш «Прометей», * план до трагедії.
02.11.
Тема. Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей .«Добре вмирати тому…». Античний ідеал героя.
Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=4d7yMtwSePM&t=99s
Д/З. Опрацювати С. 69-72, скласти сенкан до поезії.
04.11.
Тема. Сапфо. «До Афродіти». Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lZxP-J68vrQ
Д/З. Прочитати С. 73-75, скласти акровірш «Афродіта», *сенкан до поезії.
26.10.
Тема. Гомер. «Іліада». «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140-410), «Пріам у Ахілла». Міфологічна основа гомерівського епосу.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks
Д/З. Опрацювати С. 48 – 61, скласти акровірш «Гектор».
28.10.
Тема. Образи
Ахілла і Гектора. Гуманістичний зміст
«Іліади». Катарсис.
Д/З. Опрацювати С.62 – 69, намалювати кольорову гаму до образу Ахілла.
06.05.
Тема. Художні образи твору «Маленький принц».
Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=yi5GoFxsJAM
Д/З. Скласти сенкан до образу принца, написати побажання квітці-красуні.
27.04.
Тема. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
Мультфільм:
https://www.youtube.com/watch?v=M5gZZLJGbMg
Д/З. Прочитати С. 216-224, 255-259, скласти сенкан до твору.
29.04.
Тема. Філософський зміст твору.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4329591
Д/З. Прочитати С. 225-232, 260-264, намалювати кольорову гаму до образу принца, виконати тести
20.04.
Тема. Основні образи комедії ( пан Журден, пані Жур ден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеон та інші).
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8
Презентація:
https://infourok.ru/prezentacya_dlya_9_klasu_vismyuvannya_bezpdstavnih_pretenzy_burzhua_zhurdena_na_aristokratizm-428719.htm
Д/З. Скласти акровірш «Журден», *написати побажання герою.
22.04
Тема. Засоби комічного ( гумор, іронія, сатира, сарказм).
Виразне читання уривків твору.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9950860
Д/З. Скласти анкету героя «Дорімена», виконати тести «На урок».
13.04.
Тема. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
Д/З. Дочитати текст твору, намалювати кольорові гами до образів Доранта, Дорімени.
15.04.
Тема. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Д/З. Скласти паспорт твору, скласти акровірші до образів Люсіль, Клеонта.
06.04.
Тема: Історичні умови , філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Презентація:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-klasicizm-yak-hudozhniy-napryam-10281.html
Д/З. Прочитати С. 222-227, скласти акровірш «Класицизм».
08.04.
Тема: Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії.
Д/З. Прочитати С. 228-239, скласти хронологічну таблицю до біографії письменника, сенкан до твору.
Тема: Позакласне читання. Джонн Донн. «Священні книги».
Д/З. Прочитати С. 220 -221, скласти сенкан до твору.
Немає коментарів:
Дописати коментар