9 клас

 Завдання з української мови

08.02.

Тема. Аналіз контрольної роботи.

Д/З. Повторити § 23, виконати вправу 279.

09.02. 

Тема. Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=qXey4BpPurI

Д/З. Опрацювати § 24, виконати вправу 284, *283, повторити § 6.

10.02.

Тема. Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=96Hhuf2xM_g

Д/З. Опрацювати § 25, виконати вправу 297, повторити § 7.

01.02.

Тема. РМ №11.

Ділове мовлення. Заява.

Д/З. Опрацювати тему 9 С.237-238), виконати вправу 510.

02.02.
Тема. Повторення вивченого про складнопідрядне речення, види підрядності.

Відеоурок:

Д/З. Повторити § 22, виконати тестові завдання на С. 129-131.

03.02.
Тема. Контрольна тестова робота № 4. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.

Тести «На урок»:

Д/З. Повторити види підрядності.

25.01.

Тема. РМ №10.

Есе «Що робить мене щасливим?» з використанням складнопідрядних речень.

Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI&t=12s

Д/З. Написати есе, використовуючи складнопідрядні речення.

26.01.
Тема. Повторення вивченого про складнопідрядне речення, види підрядності.

Д/З. Повторити § 22, виконати вправу 277.

27.01.
Тема. Повторення вивченого про складнопідрядне речення, види підрядності.

Тести «На урок»:

Д/З. Повторити § 22, виконати тести «На урок».

30.11.

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=XOJooHzveLQ

Д/З. Опрацювати  § 17, виконати вправу 187.

02.12.

Тема.РМ № 7.

Контрольний твір-роздум  на морально-етичну тему.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo

Д/ЗПовторити типи мовлення.

02.12.

Тема.РМ № 8.

Контрольний твір-роздум  на морально-етичну тему.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=NYQPCvuThwo

Д/ЗПовторити типи мовлення.

 23.11.

Тема. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях.

Д/З. Повторити правила на С.79, виконати вправу 150.

24.11.

Тема. Розвиток мовлення №6.

Написання есе.

Д/З. Написати есе.

25.11.

Тема. Складнопідрядні речення з підрядними означальними.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=Gos5555jXqI

Д/З. Опрацювати  § 16, виконати вправу 175.

16.11.

Тема. Аналіз контрольної роботи.

Д/З. Виписати 5 складносурядних речень, зробити синтаксичний розбір речень, накреслити схеми.

17.11.

Тема. Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=UrQQIXKzTXM

Д/З. Вивчити правила (С.78-79), виконати вправу 148.

18.11.

Тема. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях.

Д/З. Опрацювати  § 15, виконати вправу 166.

09.11.

Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

Д/З. Опрацювати § 12, виконати вправу 130,* вправу 131.

10.11.

Тема. Узагальнення й систематизація з теми «Складносурядне речення».

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6927334


Д/З. Повторити § 11-12, виконати вправи 141, 142.


11.11.

Тема. Контрольна тестова робота №2. Складносурядне речення.


 Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2730063


Д/З. Повторити правила § 9-12.



02.11.

Тема. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.

Відеоурок: 

https://www.youtube.com/watch?v=UY27dhqaX0Q


Д/З. Опрацювати § 10 (С. 54-55), виконати вправу 105.


03.11.

Тема. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.


Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7684955


Д/З. Повторити правила, виконати вправу 106.


04.11.

Тема. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=nDGdgBdOFpM

Д/З. Опрацювати § 11, виконати вправу 112.

27.10.

Тема. Складносурядне речення,  його будова й засоби зв’язку між його частинами.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=YWQzbmBbj1M

Д/З.Опрацювати § 10, виконати вправу 97.

28.10.

Тема. Складносурядне речення,  його будова й засоби зв’язку між його частинами.

Д/З. Повторити § 10, виконати вправу 98.

05.05.

Тема. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ld6oQb4gNHk

Д/З. Повторити § 34, 23, виконати вправу 418.

06.05.

Тема. Види й засоби міжфразового зв’язку.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=keK7tZrTPFU&t=346s

Д/З. Опрацювати § 35, повторити § 24, виконати вправу 424.

27.04.

Тема. РМ № 14-15.

Контрольний переказ тексту наукового стилю.

Переказ:

https://www.youtube.com/watch?v=CJZxUYZ5kcQ

Д/З. Повторити стилі мовлення.

28.04.

Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU

Д/З. Опрацювати § 33, повторити § 21, виконати вправу 410, *413.

29.04.

Тема. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=ld6oQb4gNHk

Д/З. Вивчити § 34, повторити § 22, виконати вправу 416.

20.04.

Тема. Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.

Відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=6vKOuKM58B0

Д/З. Повторити § 31, 20, виконати вправу 400, *405.

21.04.

Тема. Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9324173

Д/З. Повторити § 29-31, виконати вправу 402, тести «На урок».

22.04.

Тема. РМ № 14.

Контрольний переказ тексту наукового стилю.

Переказ:

https://www.youtube.com/watch?v=CJZxUYZ5kcQ

Д/З. Повторити стилі мовлення.

13.04.

Тема. Складне речення з сурядним і підрядним зв’язком.

Д/З. Повторити § 29, 17, виконати вправу 374, *377.

14.04.

Тема. Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=7PO5_5GPfcw

Д/З. Опрацювати § 30, 31, повторити § 18, виконати вправу 381.

15.04.

Тема. Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку.

Тести "На урок":

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9656676

Д/З. Повторити § 30, 31, 19, виконати вправу 395, тести «На урок».

06.04.

Тема: Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

Завдання

Д/З. Повторити § 29, виконати вправу 363.

07.04.

Тема: Складне речення з сурядним і підрядним зв’язком.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=2TpbNVm339A

Д/З. Повторити § 29, виконати вправу 366 (варіант А), переглянути відеоурок.

08.04.

Тема: Складне речення з сурядним і підрядним зв’язком.

Д/З. Повторити § 29, виконати вправу 367.


24.03.

Тема: Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM

Д/З. Опрацювати  § 29, виконати вправу 359.

25.03.
Тема: Складне речення з сурядним і підрядним зв’язком.
Д/З. Повторити § 29, виконати вправу 362.

Завдання з української літератури

09.02.
Тема. Історична тема у творчості Кобзаря («Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки»).

Відеоурок:

Д/З. Прочитати С. 199-200, скласти гронування до образу гайдамаків, вивчити напам’ять уривок з поезії «Думи мої…»

11.02.

Тема. Вісь  неперервності історичного часу («До Основ’яненка»). ТЛ: послання.

Д/З. Опрацювати С. 200-203, скласти сенкан до послання, виписати художні засоби.

02.02.
Тема. Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М.Гоголя на розвиток українського письменства.

Тести «На урок»:

Д/З. Скласти паспорт твору, *сенкани до образів Остапа, Андрія.

04.02.
Тема. Тарас Шевченко. Геніальний поет,  мислитель, пророк національного відродження в Україні. Рання творчість. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів ( «Причинна», «Думи мої…»).

Відеоурок:

Д/З. Опрацювати С. 192-199, скласти сенкан до однієї з поезій. 

26.01.
Тема. «Тарас Бульба». Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору; піднесено-героїчний образ головного героя.

Буктрейлер:

Д/З. Опрацювати С. 162-167, скласти акровірш «Панночка», виписати цитати до образу  Андрія.

28.01.
Тема. «Тарас Бульба». Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору; піднесено-героїчний образ головного героя.

Д/З.Опрацювати С. 167-173, намалювати кольорову гаму до образу Тараса Бульби.


01.12.
Тема.Контрольний твір за літературною спадщиною  І.Котляревського.
Д/З. Повторити травестію, бурлеск, пародію, алюзію.

01.12.
Тема.Контрольний твір за літературною спадщиною  І.Котляревського.
Д/З. Повторити травестію, бурлеск, пародію, алюзію.

24.11.
Тема. Образ Наталки як уособлення кращих рис української жінки.

Д/З.Намалювати кольорову гаму до образу Наталки, *скласти кроссенс.

26.11.
Тема. Гумористичні засоби у творі. Роль і функція пісень у драмі.

Д/З. Скласти паспорт твору, *написати побажання возному.

17.11.
Тема. Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

Д/З. Скласти акровірш до образу Енея, * сенкани до образів Низа та Евріала.

19.11. 
Тема. Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» - перший твір нової української драматургії. Сценічне життя твору.

Фільм:

https://www.youtube.com/watch?v=6ZIcvvUCbdE

Д/З. Прочитати С.96-117, скласти акровірш «Наталка», *намалювати кольорову гаму до образу Возного.

10.11.
Тема. Суспільно-історичні, культурні обставини. Літературний процес кінця ХУІІІ ст. – першої половини ХІХ ст.. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями (бароко, класицизм, романтизм, реалізм тощо).  Визначні українські письменники. Іван Котляревський. Творчість письменника – новий етап  у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. «Енеїда» Історія появи твору.
ТЛ: травестія, бурлеск.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=cuYF6exlQxw 

Д/З. Прочитати С. 76-94, скласти паспорт до твору, вивчити визначення з теорії літератури.

12.11.

Тема. «Енеїда».  Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі         ( картини пекла).

ТЛ: пародія, алюзія.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=fOejZnt_L-A

Д/З. Скласти кольорову гаму до образу Енея, троянців.

03.11.
Тема. Виразне читання. Виразне читання поезій та байок Г.Сковороди.
Д/З. Скласти сенкан до улюбленої байки.

05.11.
Тема. Позакласне читання.
Лука Ляшенко. «Блискавиця темної ночі». Розповідь про сповнене боротьби та пригод надзвичайне життя Григорія Сковороди.

Д/З. Г.Квітка-Основ’яненко. «Сватання на Гончарівці». 

26.10.
Тема. Вертеп як вид лялькового дійства.
Д/З. Опрацювати С. 62-63, скласти акровірш до слова «вертеп».

27.10.
Тема. Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. Біблійна основа творчості Г.Сковороди та його вчення про самопізнання  і «сродну (споріднену) працю». Проповідь житейської невибагливості, пошуку гармонії  із собою і світом.. Повчальний характер і художні особливості збірки  «Байки Харківські».  «Бджола та Шершень».
Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=V9gtM8IA6DQ

Д/З. Прочитати С.65-68,  скласти гронування до образу Бджоли.

29.10.

Тема. «Всякому місту - звичай і права…», «Де лібертате» ( зі збірки  «Сад Божественних пісень»).

Аудіовірш:

https://www.youtube.com/watch?v=u0T9xPMfAbw

Д/З. Прочитати С.69-75, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити напам’ять  «Всякому місту - звичай і права…»


06.05.
Тема. РМ №3.
Письмова характеристика одного з героїв роману.
Д/З. Скласти анкету до улюбленого героя з роману.

07.05.
Тема. Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). «Інститутка». Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=V3b-sMItKLg
Д/З. Прочитати С. 293-300, скласти сенкан до твору, переглянути відеоурок.

29.04.

Тема. «Чорна рада». Романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.

Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=t8iyatS4cl0&t=312s

Д/З. Скласти паспорт твору, переглянути відеоурок.

30.04.

Тема. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Оцінка роману Т.Шевченком.

Тести «На урок»:
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4044666

Д/З. Скласти акровірш «Петро», виконати тести «На урок».

22.04.
Тема. «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ
Д/З. Опрацювати С.260-270, скласти гронування до образів Брюховецького, Сомка.

23.04.

Тема. «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява.
Д/З. Прочитати С. 270 - 280, скласти акровірш «Чорна рада», анкету до образу Лесі.

15.04.
Тема. Контрольна тестова робота №3.
Нова українська література (Творчість П.Гулака-Артемовського, Є.Гребінки, М.Гоголя, Т.Шевченка).
Тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3002309
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6975816
Д/З. Повторити творчість поетів-романтиків.

16.04.
Тема. Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. «Чорна рада».
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман.
Аудіоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI
Д/З. Прочитати С.250 – 260, скласти сенкан до твору, повторити тропи.

08.04.
Тема: Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

Д/З. Прочитати С.249, скласти літературну вікторину до життя і творчості Т.Г.Шевченка (12 запитань).

09.04.
Тема: Позакласне читання. Т.Шевченко. «Назар Стодоля».

Художній фільм:

https://www.youtube.com/watch?v=WoEGnDZcFlE

Д/З. Ю.Федькович. «Три, як рідні брати».


25.03.
Тема: Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаія. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т.Шевченка.
Д/З. Прочитати С.244-248, намалювати кольорову гаму до образу народу.

26.03.

Тема: Світова велич українського поета.
Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=I5C3MGWO41c

Д/З. Прочитати С.249, скласти акровірш «Тарас Шевченко».


Завдання із зарубіжної літератури

07.02.
Тема. «Ревізор». Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі.
Д/З. Скласти анкету до образу Хлєстакова, *написати побажання герою.

10.02.

Тема. «Ревізор». Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.

Тести «На урок»:

Д/З. Скласти паспорт твору.

31.01.
Тема. Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості письменника. «Ревізор». Творча історія п’єси.

Д/З. Опрацювати С. 118-123, скласти сенкан до твору.

03.02.
Тема. «Ревізор». Образи чиновників.

Д/З. Опрацювати С. 123-127, намалювати кольорову гаму до образу Хлєстакова, *гронування до образу чиновників.

24.01.
Тема. «Гобсек». Сюжетно-композиційні  особливості твору («розповідь у розповіді»).

Художній фільм:

Д/З. Скласти акровірші до образів Анастазі де Ресто, намалювати кольорову гаму до образу Дервіля.

27.01.
Тема. Багатогранність образу Гобсека, засоби його створення.

Тести «На урок»:

Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Ернеста, виконати тести.

29.11.
Тема. Зображення різних сфер життя ( історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола культурних інтересів суспільства тощо).
Д/З. Скласти сенкани до образів Ольги, Ленського.

03.12.
Тема. Художнє новаторство О.С.Пушкіна ( у жанрі, мові, авторській позиції, підході до зображення дійсності). Образ автора.
Тести «На урок»:
Д/З. Скласти кроссенс до твору, виконати тести.

22.11.
Тема. Взаємодія романтизму  і реалізму в романі О.С.Пушкіна «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем ( кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга).

Д/З. Опрацювати С. 67-69,78-86, скласти акровірш «Тетяна».

25.11.
Тема. Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Дж.Байрона  та ін.) . Дзеркальна композиція ( лист Тетяни – відповідь Онєгіна –дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).

Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Євгенія Онєгіна, *написати побажання герою.

15.11.
Тема. Контрольна тестова робота №1.
Просвітництво. Романтизм. Взаємодія романтизму і реалізму.
Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9492535

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6793544

Д/З. Повторити добу Просвітництва.

18.11.

Тема. Олександр Сергійович Пушкін.  Лірика«До А.П.Керн»( «Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). Значення творчості О.С.Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.

Поезії:

https://www.youtube.com/watch?v=Fnl2P_piPRg

https://www.youtube.com/watch?v=hYqEQODeOyA

https://www.youtube.com/watch?v=11cqh_1jEKs

Д/З.Опрацювати С.70-77, скласти сенкан до поезії, вивчити вірш напам’ять.


08.11.

Тема. Українська тема в поемі «Мазепа».

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=_O2zlfZFIyU

Д/З. Прочитати поему, скласти акровірш «Мазепа», опрацювати С.63-66.

11.11.
Тема. Специфіка зображення образу гетьмана у творі ( монолог героя романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).

Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Мазепи, *сенкан до твору.

01.11.
Тема. Генріх Гейне. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Специфіка німецького романтизму і творчість Г.Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ( образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.

Презентація: https://www.youtube.com/watch?v=bewUco7bXaQ 

Д/З. Прочитати С. 46-54, скласти сенкан до однієї з поезій, вивчити вірш напам’ять.

04.11.

Тема. Джордж Ноел Гордон Байрон.  «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж.Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж.Байрона.

Відео:

https://www.youtube.com/watch?v=gWJwyEMsA-A 

https://www.youtube.com/watch?v=N-1odT0bjlA 

Тести «На урок»:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7205422

Д/З. Опрацювати С. 55-60, дати ідейно-художній аналіз поезії, виконати тести.


25.10.
Тема. Позакласне читання. Ф.Шиллер. «Івікові журавлі».
Д/З. Ш.Бронте «Джейн Ейр».

28.10.
Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.
Відео:
Д/З. Прочитати С. 36-45, скласти акровірш «романтизм», скласти план до статті.

05.05.
Тема. Філософські проблеми. Народний гумор.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=QpDaNFt_6R4
Д/З. Скласти кросворд до твору.

07.05.
Тема. «Тев’є – молочар». Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Тести «На урок»: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2758907
Презентація:
https://vseosvita.ua/library/sucasni-interpretacii-tvoru-solom-alejhema-teve-molocar-v-teatri-ta-kino-4942.html
Д/З. Скласти гронування до образу Менахем-Мендла, виконати тести.

28.04.

Тема. Шолом-Алейхем. «Тев’є – молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ – ХХ ст..

Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=HM5BMmLxjPM

Д/З. Прочитати С .158-163, скласти паспорт твору.

30.04.

Тема. «Тев’є – молочар». Образна система твору.

Д/З. Намалювати кольорову гаму до образу Тев’є-молочара, скласти акровірш «Голда».

21.04.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Бернарда Шоу.
Д/З. Повторити творчість Б.Шоу.

23.04.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Бернарда Шоу.
Д/З. Повторити творчість Г.Ібсена.

14.04.

Тема. Динаміка образу Елізи Дулітл.

Д/З. Скласти анкету героїні «Еліза», намалювати кольорову гаму до образу героїні.

16.04.

Тема. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5602151

Д/З. Скласти паспорт твору, виконати тести «На урок».

07.04.
Тема: Бернард Шоу. «Пігмаліон».  Особливості світогляду Б.Шоу. 

Д/З. Прочитати С. 147 – 156, підготувати повідомлення про життя і творчість письменника,  скласти сенкан до твору.

09.04.
 Тема:Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=y8pczjGwtPw

Д/З. Намалювати кольорові гами до образів Пікерінга, Хіггінса.


24.03.
Тема: «Ляльковий дім». Образна система.

Художній фільм:

https://youtu.be/zXo5ig3ihqI

Д/З. Скласти паспорт твору.

26.03.

Тема: Контрольна тестова робота №3.

Реалізм. Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століття.
Д/З. Повторити творчість М.Гоголя, Г.Ібсена.




Немає коментарів:

Дописати коментар