Завдання із зарубіжної літератури
08.02.
Тема. Г.Гейне. «Коли настав чудовий май…»
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=iU0pymfqMw0
Д/З. Опрацювати С. 164-165, скласти сенкан до збірки «Книга пісень».
09.02.
Тема. К.М.Симонов. « Жди мене…»
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=APFbiwWk7AM
Д/З. Опрацювати С. 166-168, вивчити вірш напам’ять, дати відповіді на запитання(С. 168).
01.02.
Тема. РМ №3.
Творча робота за повістю О.Гріна «Пурпурові вітрила».Тема. Ассоль і Грей.
Д/З. Намалювати кольорову гаму до образів Ассоль і Грея.
26.01.
Тема. Символіка образу пурпурових вітрил.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=AbGDyrRw84Q
Д/З. Скласти паспорт твору.
30.11.
Тема. Контрольний твір за творчістю В.Бикова.
Д/З. Повторити визначення балади.
01.12.
Тема. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ.
М.О.Шолохов. «Доля людини». Суворе випробування людського характеру в умовах війни.23.11.
Тема. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті.
Д/З. Прочитати С. 91-98, скласти кольорову гаму до образу Джулії, *сенкан до образу Івана.
24.11.
Тема. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=nrqo6HUOfkw
Д/З. Прочитати С. 98-103, скласти паспорт твору.
16.11.
Тема. Булат Шалвович Окуджава. «До побачення, хлопчики…» та ін. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=PQbfl7qxlW8
Д/З. Опрацювати
С. 82-83, скласти сенкан до поезії, прослухати пісню.
17.11.
Тема. Василь Володимирович Биков. «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті.
Д/З. Читати і переказувати С. 84-91, скласти план.
09.11.
Тема. Контрольна тестова робота №1.
Вступ. Билини і балади. Історичне минуле в літературі.Тести
«На урок»
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9007254
Д/З. Повторити творчість В.Скотта, визначення з теорії літератури билини і балади.
10.11.
Тема. Друга світова війна у європейській поезії.
К.І.Галчинський
(«Лист з полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте» та ін.). А.Маргул-Шпербер
(«Про назву концтабору Бухенвальд»).
Відеопоезії:
https://www.youtube.com/watch?v=D4F0P7L31sE
https://www.youtube.com/watch?v=jnsJPB-4mW4&t=9s
https://www.youtube.com/watch?v=eaO_nLeO0MM
Д/З .Прочитати С. 75-79, прослухати поезії, скласти сенкан до однієї з поезій.
02.11.
Тема. «Айвенго». Історичний колорит твору і засоби його створення Динаміка сюжету і гумор.
Фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=dLFqELDuqXs
Д/З. Скласти паспорт до роману.
03.11.
Тема. РМ № 2.
26.10.
Тема. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби творення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=f5Yc0n16lzk
Д/З.Опрацювати С.68-70, намалювати кольорову гаму до образу Айвенга.
27.10.
Тема. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки.
Д/З. Прочитати роман, скласти гронування до образів принца Джона, Фрон де Бефа.
Завдання з української мови
26.04.
Тема. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VJqy6vMKpZM
Д/З. Повторити § 47, 25, виконати вправу 498.
27.04.
Тема. РМ № 20.
Контрольний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання автором улюбленої справи.
Д/З. Повторити типи мовлення.
29.04.
Тема. РМ № 21.
Контрольний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання автором улюбленої справи.
Д/З. Повторити стилі мовлення.
19.04.
Тема. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kcK0FBSpaQ4
Д/З. Опрацювати § 46 (С. 170-173), повторити § 23, виконати вправи 482,486.
20.04.
Тема. Написання сполучників разом та окремо.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=QA4q-UvvmtI
Д/З. Вивчити § 47(С. 175-176), виконати вправу 497, 503, розібрати 2 сполучники як частини мови(С.178), повторити § 24.
12.04.
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий портретний нарис у публіцистичному стилі.
Д/З. Повторити стилі мовлення, опрацювати тему 15 (С. 233-236).
12.04.
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий портретний нарис у публіцистичному стилі.
Д/З. Повторити стилі мовлення, опрацювати тему 15 (С. 233-236).
15.04.
Тема. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=FwatcPRwzwM
Тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9373674
Д/З. Опрацювати § 45 (С.166), повторити § 20, виконати вправи 470, 473, тести «На урок».
05.04.
Тема:Непохідні й похідні прийменники.
З. Вивчити правила на С. 155, виконати вправу 441.
06.04.
Тема:Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HUz4Rmmcbhk
Д/З. Опрацювати § 43, виконати вправу 453, *450, переглянути відеоурок.
25.03.
Тема: Зв'язок прийменників з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=A8swQ_QtIck
Д/З. Повторити § 42, виконати вправу 438.
24.03.
Завдання з української літератури
05.05.
Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Олександра Гавроша.
Д/З. Повторити творчість О.Гавроша.
26.04.
Тема. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=p9LLv6oGNrM
Д/З. Прочитати С. 270-278, скласти паспорт твору, переглянути відеоурок.
28.04.
Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Олександра Гавроша.
Д/З. Повторити творчість О.Гавроша.
19.04.
Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.
21.04.
Тема. Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=F5Ha8RTcjVI
Буктрейлер:
https://www.youtube.com/watch?v=X8RuC3g1ATw
Д/З. Прочитати С. 254-261, скласти сенкан «Іван Сила».
Д/З. Прочитати С. 261-270, намалювати кольорову гаму до образу Івана, скласти гронування до образу Аделії.
12.04.
Тема. Олег Ольжич – поет національного героїзму. «Господь багатий нас благословив».
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=nCKYc0sXKyc
Д/З. Прочитати С. 247 – 249, дати ідейно- художній аналіз поезії, скласти сенкан.
14.04.
Тема. Олена Теліга – лицар духу українського народу. «Сучасникам»
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=w8touaxlgU8
Прослухати поезію за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=NW7q9YqdeMs
Д/З. Прочитати С. 250-251, скласти сенкан до поезії.
05.04.
Тема: Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
Д/З. Скласти паспорт до твору, виконати завдання 12 на С. 242.
07.04.
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели. ТЛ: новела.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=zK430Odo6nE
Д/З. Прочитати С. 243-246, скласти акровірш «Фрідріх», план до новели, переглянути відеоурок.
Тема: Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образ дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.
Д/З. Прочитати С.232 - 242, скласти сенкани до образів Вадима, Софійки.
Завдання із зарубіжної літератури
05.05.
Тема. Айзек Азімов. «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства. Образ Джорджа Плетена. Проблема духовної реалізації людини.
Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
Буктрейлер:
http://svitliteraturu.com/publ/buktrejleri/a_azimov_fakh_buktrejler/9-1-0-481
Д/З. Прочитати С.241-248, скласти сенкан до твору, переглянути експрес-урок, буктрейлер.
27.04.
Тема. Контрольний твір за творчістю О.Генрі, Г.Дж.Уеллса, Р.Акутагави.
Д/З. Повторити творчість Е.По.
28.04.
Тема. Контрольний твір за творчістю О.Генрі, Г.Дж.Уеллса, Р.Акутагави.
Д/З. Повторити творчість Р. Акутагави.
20.04.
Тема. Рюноске Акутагава. «Павутинка». Майстер японської новели Р.Акутагава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі.
Буктрейлер:
https://www.youtube.com/watch?v=b3oMU6NLhFE
Д/З. Прочитати С. 233 – 238, скласти паспорт твору.
21.04.
Тема. «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5836967
Д/З. Скласти акровірш «Кандата», гронування до образу героя, виконати тести «На урок».
13.04.
Тема. Герберт Джордж Уеллс. «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст
Г.Дж.Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі. «Дива» та їх сприйняття персонажами.
Д/З. Прочитати С. 221-232, скласти паспорт твору.
14.04.
Тема. Оповідач твору ( батько). Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики.
Тести «На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7188169
Д/З. Скласти гронування до образів батька, Джипа, виконати тести «На урок».
06.04.
Тема: Образи дівчат, їхня динаміка ( Сью, Джонсі).
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=vhAbJS4hq5Q&t=73s
Тести
«На урок»:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7761289
Д/З. Скласти кольорові гами до образів Сью, Джонсі, виконати тести.
07.04.
Тема: Новела «Останній листок». Особливості художньої мови новели, розповідач.
Фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=2S14hYkvw8s
Д/З. Скласти паспорт до твору, *анкету до образу Сью.
Тема: Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Берфмана.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=8Y48CqldtLI
Д/З. Читати і переказувати С. 213-220, скласти гронування до образів Сью, Джонсі.
Немає коментарів:
Дописати коментар