11 клас

  Завдання із зарубіжної літератури

06.05.

Тема. РМ № 3. Усний відгук про шедеври європейської лірики.

Д/З. Повторити творчість Гемінгвея, Маркеса, Павича, Зузак, визначення з теорії літератури.

29.04.

Тема. Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді.

Буктрейлер:

https://www.youtube.com/watch?v=42hV0qWxI3o

Д/З. Скласти акровірш "книга", кросворд до твору.

22.04.

Тема. Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок».

Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок»-роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер.

Відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=EWxOaFdiY6Y

Д/З. Опрацювати С. 252-255, скласти сенкан до твору, *кольорову гаму до образу Лізель.

15.04.

Тема. Контрольний твір за літературною спадщиною Ернеста Гемінґвея, Ґабріеля Маркеса, Милорада Павича.

Д/З. Повторити загальну характеристику провідних тенденцій прози другої половини XX століття.

08.04.

Тема: Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-початку ХХІ століття. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура. Милорад Павич. «Скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Варіанти фіналу твору як ознака стилю М.Павича. Значення центральної метафори.

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk

Д/З. Опрацювати С. 232-251, намалювати кольорову гаму до образу панни Хатчепсут, сенкан до образу Давида Сенмута.

25.03.

Тема: Габріель Гарсіа Маркес. «Стариган із крилами». Короткі відомості про митця, лауреата Нобелівської премії. «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. 

Д/З. Прочитати С. 215-231, скласти гронування до образу янгола, сенкани до образів Пелайо, Елісенди.


Немає коментарів:

Дописати коментар